Markarbete 7/3

Red markarbete idag. Jag kan inte säga att det gick så jätte bra, men inte dåligt heller. Vi kom genom träningen bra. Travbommar längs båda långsidorna och på böjt spår vi volterna. Så vi rullade på, och på ena långsidan var det större mellanrum och vi var tvungna att öka rätt mycket. Shiit vilken trav Twist fick! Det var inte bara pringa igenom, utan hon lyfte och längde jätte mycket! :)
Vi gjorde nästan samma sak i galopp, som jag har lite svårare i. Men det gick bra i slutet. Det kändes bra!
Jag får aldrig tänka framåt när det gäller bommar/hinder utan lugn, lugn och lugn, jag måste slappna av. Och dågår det faktist bättre :)

Det här var bara första gången, så några gånger till så kommer det att bli bra :)

gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0