Nya planer

Idag var det sista dagen jag hade Monte, lite tråkigt faktiskt. Fast jag skulle aldrig hinna med honom också nu när det är skola ;) Han är en riktigt fiin ponny!!

Lina red Twist barbacka ute i solen. Twist är verkligen dum mot henne, hon gör ju inget dumt men hon testar henne =slippa jobba..
Twist är verkligen lat! hon gör allt för att slippa jobba.

Jag och min hopptränare har kommit fram till att jag ska rida markarbete varannan vecka, för att få Twist lite mer lydigare. För att hoppa det kan Twist utan problem, hon hoppar det mesta. Så nu ska vi satsa mer på att få henne bättre mellan hindrena! Så redan i morgon har Nina fixat att jag ska rida markarbete för en tjej :)
Jag tror att det kommer att bli bra.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0