Hej alla :)

Hej!
Jag vet att jag inte har varit särskilt aktuell senaste veckorna... Men jag har en anledning till det, senaste snart 4 veckorna har jag haft nån typ av förskylning.. Just nu har jag lov men har och kommer även ägna hela lovet att bli frisk, om ni har tur så får jag rida min ponny ordentligt igen efter 1½ vecka :) Antingen idag eller på söndag, men just nu känner jag mig hängig med feber. Jag skulle kunna skriva ett annat inlägg än om när jag rider osv men just nu är jag på sjukt dåligt humör eftersom jag ligger efter i skolan, inte ridit sen förra söndagen och utnyttjar lovet jag längtat efter sen jullovet med att kolla igenom alla säsonger av "Big Bang Theory", "Vamire Diaries" och ska snart börja med nån ny serie att följa... Dessutom så har jag endast ätit soppa och fil senaste 2 dagarna så jag kommer antagligen bara skriva massa negativa saker   -.-
Nu blev det ett deppinlägg iaf men ska sluta nu så jag inte förstör bloggen helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0