Tove & London

Jag heter då Tove, är 15 år och bor i Sollentuna som ligger i norra Stockholm.
Jag är en väldigt envis tjej, tycker om utmaningar och stora intressen utöver hästar är fotografering, att skriva och läsa men förstås vara tillsammans med kompisar också :)
Jag började rida för 4 år sedan och har innan London haft en c-ponny på foder, Wonder Boy.


Jag och Boyen ^^

Över till London.
London är en d-ponny valack f. 96 från England. Han har stått i Sverige
sedan 02, hos samma ägare tills jag köpte honom sommaren 09.
London är utbildad och tävlad LA/LA men kan även de flesta msv-rörelserna.
Hoppar gör han, med glädje och bra teknik. Vi har som högst hoppat bana
på 110 och enstaka hinder på 120cm. Vi har tävlat upp till LB lokalt
men London har väldigt dåligt självförtroende i hoppningen så vi
nöter på i LC just nu. Fälttävlan tränar vi också vilket är superkul!
Att hantera är London en ängel, även fast han snarare ser ut som självaste
djävulen. Hum. Men han är genomsnäll att klippa, lasta, duscha, sko osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0