Tove är bra att ha!

Sitter nu med min data och har spelat Heroes III hela morgonen. Jag håller med de andra att vädret inte är det bästa, och inte sl heller för den delen.. Skulle åka och färga om håret idag men var tvungen att ställa in det för bussarna går ju inte, står att dem "bara" ska vara försenade här men jag har inte sett en enda buss åka förbi senaste timman och jag vill inte gå 2 km i kylan med feber.. Jag får stå ut med oranget hår tills på onsdag kl 20.00, hehe.
Skulle eg till stallet idag men får hoppa över det.. Antingen skulle min mor (hon e 158 cm lång) rida eller så skulle dem ta henne på släp när *Mickis kör Spice Girl, så hon får röra på sig iaf! Snart är det en vecka sen jag såg henne sist, vems box ska jag nu sitta i och sjunga sorgliga låtar?! :O
Tove är iaf bra att ha! Senaste headern hon la upp är sjukt fin! :D
En absolut sjuk & en absolut söt flcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0