Tack SL!

Spinner vidare på Emmas inlägg om vädret nu då...
När jag är sjuk mår jag bara sämre av att sitta inne och inte göra någonting så jag hade tänkt gå ut och ta en promenad men hur kul är det när man blåser bort? Här är det klass två varning.
SL har ställt in nästintill all buss och pendeltågs trafik, det är bokstavligen kaos! Så glad att jag inte behöver åka till stallet kommunalt. Istället åker jag med mamma när kiropraktorn kommer.


 
 Bara jag som blir irriterad när det under pendeltåg står "försening
på som mest 60 minuter" och så är det 1½ timmes förseningar
istället, de kan väl åtminstone vara ärliga??!!

Argt utbrott mot SL men nu jävlar! Bussen som jag åker med från stallet
kommer ALDRIG i tid, minst 15 minuter försenad ALLTID. Hatar det.
Och ja, jag står för det jag skrivit. Annars skulle jag aldrig skriva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0