Studiedag (y)

Idag har jag studiedag. Riktigt trevligt! Skönt att få sova ut en dag extra (speciellt eftersom jag och Ida inte sov så mycket). Idag ska jag åka till en simhall tillsammans med Sofia och Jennifer. Jag är hästledig men kommer nog inte kunna hålla mig borta från stallet så jag följer nog med Jennifer när hon ska rida på ridskolan :p



 
De här bootsen suktar jag efter! Vill ha ett par i turkos eller limegrön tror jag,
de är riktigt coola allihopa. Finns i knasiga mönster också.


Kommentarer
Postat av: Nicole :)

dom e as bra, fast finns en uppgtradering också, som säljs i italien, ja köpte 2 par sånna sjukt dyra men sjukt bra! :)

2011-02-07 @ 11:19:18
Postat av: Anonym

Bootsen är assnygga! :D Jag ska beställa ett par tror jag, vilken färg tycker du? http://jenmin.blogg.se/2011/february/vilken-farg.html#comment



sv: Tack, detsamma. :)

Jodå allt är bra, sj? :)

2011-02-07 @ 12:10:13
Postat av: Minette

glömde skriva namn :]

2011-02-07 @ 12:10:48
URL: http://jenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0