Ponnyakuten

Jag har precis tittat på gårdagens avsnitt av PonnyakutenSVTplay. Ska snart titta på kommande avsnitt.
Jag tycker att Ponnyakuten är ett väldigt inspirerande program, kul att se andra ryttare, hur de hanterar sina ponnysar i olika situationer, hur de rider m.m. Vissa problem känns något uttjatade men alla fall skiljer sig förstås från varandra på ett eller annat sätt. Jag känner mig alltid motiverad till att förbättra min egen ridning när jag tittar på andra, och framförallt blir jag motiverad och taggad till att träna och tävla.
Alla har vi ju mer eller mindre problem med våra hästar ;)
Vad tycker ni om Ponnyakuten?




Kommentarer
Postat av: Erika

Har skrivit i ett inlägg på min blogg, vad jag tycker om just avsnitt 8 osv.



Men visst ett bra program.

Där man kan snappa upp en del bra saker.



Men i hel het, för lite ridning, hantering, tips och råd.

Tycker jag.

Vill se mer ridning, mera hantering och framför allt få höra mera tips och råd hur dom ska gå vidare.



Hur tänker Tobbe/gäst tränarna ?

Vill höra mer!

2011-02-28 @ 16:13:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:

Nae kanske inte de.

Fast jag tycker dom ger lite fel budskap till dom yngre med.

Lär ut någon även yngre & äldre kan ta åt sig av i stället för visa massa trams rent ut sagt.



det kostar säkert pengar för dom o spela in allt de där.

och så spelar dom bara in SKIT saker. ;S

Vad tänker dom med egentligen.

2011-02-28 @ 18:32:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0