Lektion för Jeanna

Red lektion för Jeanna Högberg idag. Jag förväntade mej mer, men det gick ändå bra! Gjorde rätt enkla övningar, öka på långsidorna och minska på kortsidan, sen red jag på volten och då minksa vi volten och så skulle jag flytta ut henne på spåret igen.  Gjorde nästan samma sak i galopp. Twist hade massa energi så hon ville galoppera fortare än vad vi ville, så då gick en del energi till att få henne lite lungare. Twist var verkligen jätte duktig!

Jag är nöjd, fast förväntade mej mer övningar och så. I morgon kl 12.30 ska jag rida igen för henne. Hon tyckte att Twist var jätte fin! :) Så det kändes bra.

Ska tillbaka till stallet om ett tag och ge hästana mat och pussa på Twist :)


galopp :)


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

vad söt header :P

2011-02-06 @ 06:58:40
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

sv; tack :D

det är min släthäst

2011-02-06 @ 16:36:10
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0