Kärlek!


Vet ni hur kär jag är just nu?! Lamicell har tagit fram en ny kollektion med schabrak, Lamicelle Flash. Och jag är helt super kär! Ovan ser ni precis de två färgerna jag vill ha på London (kanske något ljusare grön dock).
Vet ni någon svensk återfösäljare som säljer dessa schabrak eller hur mycket de kostar?
Vet ni om det finns matchande luvor/huvor? Måste inte vara i samma märke men i någon av färgerna.
Som sagt, jag är kär!

De här var ju också grymt snygga! Älskar brunt och kombinationen är sååå snygg, här är färgerna utbytta mellan kant och själva schabraket, tycker båda är fina :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Grymt snygga.. :)

2011-02-14 @ 14:56:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0