jag är tillbaka!

Hej!

Jag är hemskt ledsen för att ni inte hört av mig på ett tag men jag har faktiskt mina anledningar. Den här veckan har jag haft musikvecka i skolan och då ska man dansa upp och göra koregrafi till låten "Manboy" med Eric Saade. (varje klass i 7an får varsin låt och min fick Manboy" och skriva 2 låtar till en redan gjord melodi som man ska spela upp på gitarr eller piano för klassen. Jag som varken kan dansa eller spela instrument behövde träna minst 1h om dan och fokusera på endast det i skolan. Dem stunderna jag inte höll på med det sov jag eftersom jag fortfarande är förskyld. Jag har nästan inte ridit nåt i veckan heller för i onsdags åkte jag ner med mamma på kvällen och lät Mira vila.
Fast min grupp vann över alla sjuor i dansen så jag är faktiskt sjukt stolt ;)

Nu tänkte jag sova lite :D
Alla som känner mig, jag har tappat min obil så har mitt gamla nr igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0