Hopplektion

Hoppade för Nina idag. Blev inte så mycket hoppa som jag tänkt. Twist bockade lite i galoppen. Började med att hoppa en först ett räcke-galopp språng-räcke/oxer. Det gick rätt bra! Sen skulle vi hoppa 2 plank, och det gick sådär ända tills jag flög av!! Jag gick förtidigt och vet inte riktigt hur det gick till för jag flög åt vänster. Så det var inte Twist fel att jag ramla av, för hon hoppade som hon ska hoppa, lagom nära hindet, inget konstigt hopp.
Och så ladda jag på svanskotan..
Min snälla häst stannar när jag ramlar av och tittar på mig, ist för att springa iväg. Hon skäms när jag ramlar av, för efter är hon så snäll och duktig! Hoppade upp igen och hoppade en liten bana på 3 hinder 70 cm. Och det gick bra! Hon var rätt lugn, lyssnade bra. Det kändes jättebra!

En sak jag fortfarande inte vet är om jag ska tävla på Söndag.. Nu så kom en till anledning till att inte hoppa, min svanskota som jag välgit ont och så vet jag inte riktigt om Twist pallar, det har varit rätt mycket nu. Varför Twist inte skulle orkar är för att hon är väldigt känslig.


Söt ponny som hoppar gräs :)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh sommar!<3

2011-02-17 @ 08:03:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0