Hej där ute!

Tove här, en del av er har säkert redan sett min egna blogg tidigare.
Mer om mig kommer senare i ett separat inlägg.
På denna bloggen kommer jag tillsammans med Ida & Emma att skriva om vårat liv tillsammans med våra ponnysar. Jag äger en d-ponny vid namn London och vi tävlar hoppning, Ida är medryttare på ett gotlandsruss, Mira, och tävlar främst monté och Emma äger ungponnyn Twist och ska i vår debutera lokalt, det var lite kort om oss men vi ska skriva ett inlägg var om oss och våra ponnysar.
Jag har slängt ihop en header men ska göra en ny, lite snyggare och mer stilren så fort jag får tid, jag vet att denna är väldigt rörig men men, det får duga för tillfället! Bråkar lite med stil och kodmall men allt börjar falla på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0