Gårdagen

Jag hade helt enkelt ingen möjlighet att blogga igår, så jag gör det nu.
Jag fick sällskap av Felicia och DorisLondon och jag tog oss över vägen där vi mötte upp dem, först fick London skritta och trava lite på deras ridbana vilket han tyckte var lite skumt men sen red vi iväg. Galopperade längs deras hagar och det var hur härligt som helst, London frustade och tyckte det var jätte skönt!
Sedan red vi en runda i skogen och ut på grusvägarna där vi galopperade ytterliggare. Och sen red vi hem via skogen och galopperade uppför en backe där hästarna blev jätte glada och taggade :) Travade över en åker och sen skrittade jag hem.
Jag red London på hacket och han skötte sig bra, var för det mesta lugn men taggade till ganska mycket ibland :p
Efteråt städade jag klubbis, och usch vad äckligt det var! Kände mig i alla fall väldigt duktig efteråt, men oerhört äcklig då jag måste fått på mig hur mycket damm som helst ;s Duschade när jag kom hem och sen kändes det mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0