Fälttävlansekipage?

Jag känner mig väldigt motiverad till att sätta fart ordentligt med hoppträning och tävling.
Jag har redan planerat större delen av våren och mellan de lokala hopptävlingarna ska det klämmas in fälttävlansträningar (måste ju ta det där nedrans fälttävlanskortet också!) och sedan hoppas jag kunna debutera på fälttävlansbanan den 5 juni, men det beror helt på om jag hittar någon som kan köra då pappa är i Norge. Isåfall blir det en P70 och det är en endagarsfälttävlan. Jag känner att jag kan det viktigaste inom fälttävlan nu, åtminstone viktiga regler om kval, utrustning osv :)
London och jag ska bli ett riktigt fälttävlansekipage ;) Tror i alla fall han kan passa riktigt bra till det, vad jag vet har han startat några debutant klasser innan och vunnit alla sina starter, men konkurensen är betydligt större här i Stockholm!
Jag ska bara lösa regionallicens och få mitt FT-kort så är allt klappat och klart, London har redan sin licens eftersom vi fixade ägarbyte på en gång när vi fick hem honom.
Taggad!


Det här saknar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0