Emma & Twist

Jag har en c-ponny som heter Twist. Hon är 5 år, förra åtet blev hon mätt upp till 140,0 cm, alltså på gränsen till D-ponny. Vi ska mäta om henne igen nästa år och då är hon nog D-ponny. Iår tävlas hon som C-ponny.
vi köpte henne av uppfödaren + att vi känner dom så vi vet mycket om hennes bakrund :)
Jag fick henne 23/1-10, så har haft henne lite mer än ett år. Och Vi har utvecklats så enormt mycket! När jag fick henne så kunde hon nästan inget, utan bara skritt, trav lite galopp rakt fram. Nu har vi kommit en bra bit på väg. Twist är en grymt snäll, social, nyfiken, duktig, perfekt i mina ögon.
Denna ponny kommer att komma långt! Hoppar som en gud, räddar sig själv, inte tittig och hoppar det mesta och hon tycker att det är grymt roligt.
I dressyren är vi på god väg. Det går väldigt bra, när jag väl tränar. Även här kommer hon säkert komma långt, vi tränar och kämpar. 

Det var väl lite om oss, mer får ni vet när jag skiver om henne :)


Jag och Twist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0