Dagens ridpass

Hey.
Internet har legat nere hela dagen och funkar fortfarande bara till och från.
Jag har mått ganska dåligt hela dagen, inte haft någon som helst ork i kroppen och huvudet har dunkat. Känns ungefär som när jag hade feber minus själva febern. Sov någon timme på eftermiddagen i alla fall.
I alla fall red jag nere på slingan i 45 min. Jobbade honom i skritten, mycket med ställningen. Desto svårare att jobba honom i traven och galoppen där han tyckte att allting var jätte kul! Lät honom springa av sig lite grann, det tyckte han var jätte härligt. Och det var nyttigt för honom.
Tänkte ladda upp någon av bilderna från igår men internet är för långsamt...
//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0