Barbacka is the shiiiiet

Åh, jag är helt lyrisk över dagens ridpass! Jag behövde verkligen ett sånt här pepp pass då jag känt mig väldigt nere efter förra veckans sjukdom. Inte helt bra ännu men så mycket bättre.
Som jag skrev red jag dressyr i ridhuset, jag valde att rida barbacka vilket jag är glad att jag gjorde, för London var såååå fin och såååå avslappnad. Det var underbart och jag ville inte sluta rida!
På torsdag kvällar är det alltid träning i ridhuset och det brukar vara trångt men idag var det faktiskt helt okej så jag red mycket stora volter och lite olika vägar, i skritten jobbade jag mycket med att flytta och framdelsvändningar och sedan lite flytta även i traven. Och London var verkligen fiiin! Han tryckte på och var avslappnad i nacke, jobbade med ryggen och allt var underbart. Så härligt.
Måste rida mer barbackadressyr!


 Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Melina

söt bild! :)

2011-02-18 @ 22:30:30
URL: http://ponnysmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0